Üdvözlünk mindenkit a Diablo kedvelők honlapján!!!
Üdvözlünk mindenkit a Diablo kedvelők honlapján!!!
.:Menü:.
 
.:Bejelentkezés:.
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
.:Extrák:.
 
.:Linkek:.
 
.:A sorceress:.
A Sorceress
 
.:Chat:.
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
>>>Karakterek<<<
>>>Karakterek<<< : Barbár

Barbár

Nandinho  2006.04.05. 08:55

Itt megismereheted a Barbárt!!!

A Barbár története

gy beszélik, hogy amikor a világ még nagyon fiatal volt, az Északi Sztyeppék törzsei szent feladatot kaptak. Valahol a hatalmas hegy, Arreat mélyén fekszik minden emberi lét forrása. A törzsek ennek az ereklyének az őrzői, szent feladatuk által, és ezen erőforrás őrzése alakította egész életüket.
Misztériumok és hagyományok útján ezek az emberek ’Bul-Kathos Gyermekei’-nek a nagy és ősi király leszármazottainak nevezték maguk. Azért, hogy jobban megvédhessék földjeiket a külvilágtól, nomád életstílust vettek fel, vándorolva pusztáikon, és csak kevés állandó települést tartottak fenn. Elszigetelve a külvilágtól, elutasították a mágia és az összetett hadigépek használatát, mert hitük szerint ezek gyengítették volna hosszú évek alatt kifejlesztett képességeiket.
Bul-Kathos Gyermekei összefonódva éltek földjeikkel, és megtanulták a természet őserejét kihasználni, megerősítve vele saját fizikai erejük. Ezek miatt és a külvilágtól való elszigeteltségük és szabad életük miatt, a Nyugat Királyságaink történelme ezeket a törzseket ’Barbárok’-nak nevezi, egy jelzővel, ami megcáfolja ezen emberek gazdag kulturális és szellemi történetét. Bár folytattak némi kereskedelmet a kíváncsi népekkel, de ezt csak a határaik legszélén tették. Az Arreat hegyet körülvevő területre minden behatolás szigorúan tilos, és az északi törzsek harcosai gyorsan meghiusítanak minden kísérletet. Minden hódítási kísérlet vad és szilárd ellenállásba ütközött.
Egy csatáról készült leírás elbeszéli, hogyan tűntek fel csendben egyik pillanatról a másikra a Barbár harcosok onnan, ahol semmi nem volt egy pillantással azelőtt. Misztikus rajzolatok borították testük, és rémisztő ordítás tört elő torkukból, ahogy a vad hegyi szelekhez hasonlóan megrohanták a behatolókat. A megtámadottak fele azonnal eldobta a fegyverét és menekülni kezdett, a másik fele olyan szenvedélyt látott az északi emberek arcán, amit még a harcedzett veteránok sem láttak soha azelőtt. Senki nem kért és senki sem adott kegyelmet, de amikor a csata végén a külhoniak teljes visszavonulót fújtak, nem követték őket… legalábbis észrevehetően nem.
Érdekes, hogy mostanában, mióta Diabló újra kiszabadulásáról kezdtek hírek terjedni, Barbárok egy kis csoportját látták a sztyeppéikén kívül, akik felkészültek a háborúra, és információt gyűjtöttek a Főgonoszok tevékenységéről.

K ü l s ő s é g e k

hogy az látszik is rajta, az hét karakter közül itt dominál az erő igazán. Pusztán fizikai megjelenése, a küzdelemben való jártassága és az ellenfélnek okozott sérülések növelésére szolgáló képességei is feljogosítják arra, hogy a Diabloból megismert harcost messze maga mögé utasítsa. A legérdekesebb különbség közte és a harcos között azonban a kétkezes harc lehetősége. A Barbár ugyanis két fegyvert is használhat egyszerre. Ha pontokat adunk a Double Swing képességhez, ami a Harci Tevékenységek "képzettség fán" található akkor növelhetjük ezeknek sebességét és pontosságát. A 6. szinttől adhatunk pontokat a Bash, a Frenzy és az Axe Mastery képességekhez, melyek még brutálisabb harcost faragnak karakterünkből.
Mivel Ő egy igazi közelharc specialista (a mágiában nem jeleskedik), így mindig figyeljünk arra, hogy megfelelő mennyiségű health potion (gyógyító ital) legyen nálunk. Szerencsére már 1. szinten kapunk egy képességet a Find Health Potion-t, mellyel a megölt ellenfelek testéből gyógyító italt készíthetünk.Magasabb szinten, ha olyan helyzetbe kerül, amit egyelőre kilátástalannak ítél, például teljesen körbeveszik a szörnyek, ki tud ugrani az Őt szorongató tömegből, hogy biztonságosabb pozícióból harcoljon tovább vagy visszavonuljon.
Harci képességeinek fokozására egy teljes "képzettség fa" áll rendelkezésére melynek neve Combat Masteries. Az itt található hat mesteri képzettség 1-6. szintű és az egyetlen olyan "fa" melynek nincsenek előfeltételei. Mindegy milyen fegyvert viselsz abban a pillanatban, amikor pontot adsz egy másikhoz, az ettől függetlenül fejlődni fog. Ezeket nem szükséges aktivizálni, ha növeled az ott lévő pontjaidat, automatikusan nagyobbat sebez és hatékonyabb lesz az adott fegyver. Minél több pontot adsz valamelyikhez annál nagyobb mester leszel vele.
A játék elején nem sok gondod lesz ezzel a karakterrel, azonban ahogy haladsz majd előre, egyre erősebb mágikus támadásokat használó lényekkel fogsz találkozni, akikre jobb lesz odafigyelni, mert például igen könnyen ropogósra sülhetünk. Ugyancsak oda kell figyelnünk ellenálló képességünkre a különböző varázslatokkal szemben, mert mire odaérünk egy minket messziről mágikus lövedékekkel bombázó szörnyhöz, könnyen azon vehetjük észre magunkat, hogy nincs mivel mennünk, mert testünk húsz méterrel hátrébb por alakban szétterülve fekszik. Az esély arra, hogy eltaláljanak minket, rezisztencia nélkül gyakorlatilag 100%. 30. szinten megkapjuk a Natural Resistance (természetes ellenállás) képességet, de addig el is kell jutni. Távolsági támadása, melyről ebben a pillanatban tudunk, a Double Throw (dupla dobás), mely fejleszthető a Throwing Mastery-hez adott pontokkal, de ez csak a 12. szint felett lehetséges. Az ereje már a kezdésnél igen magas, úgyhogy igyekezzünk minél előbb valami jó páncélt beszerezni. A Shout növeli a páncélt, de mivel mannát fogyaszt és a Barbárnak ebből elég kevés lesz, inkább az erős vért megszerzése lebegjen célként a szemed előtt.

H a r c i K i á l t á s o k

z egy elég összetett "képzettség fa". Két elég korán rendelkezésünkre álló képesség a Howl és a Taunt, amikből az első az ellenség elijesztésére, míg a második pont ellenkezőleg a provokálására szolgál. Ez bizonyos kontrollt jelenthet neked a játék felett a kezdeti szakaszokban. Ha mindkettőn van már egy pontod, akkor további pontokat adhatsz a Shout képességhez, ezáltal is növelve a Barbár és társai páncéljának erősségét.
Tovább haladva ezen a "képzettség fán" hozzáférhetünk majd olyan Harci Kiáltásokhoz, melyek az ellenfeleid védettségét (AC) vagy sebzését csökkentik, valamint növelik a Barbár (és barátai) élet - manna - kitartás - és tudásszintjét (átmenetileg!!). Akárcsak az auráknak és az átkoknak, a kiáltásoknak is van hatótávolsága és mindenki, aki ezen a területen tartózkodik, amikor a kiáltás elhangzik vagy belelép, amíg az hatékony, a befolyása alá kerül. Időtartama és ereje függ majd a hozzáadott pontok mennyiségétől. Amikor a Barbár kiált, hátrahajol, karjait széttárja és felüvölt, hogy magához szólítsa a természet erőit. Mindegyik egyedi, és a hatásanimáció színes pöttyök formájában jelenik meg annak a feje felett, akire befolyással van. Találhatunk még itt két kutatásra szolgáló képességet, az egyik a már fentebb említett Find Health Potion, a másik a halottaknál lévő tárgyak megtalálására szolgáló Find Item. Az ide tett pontok növelésével egyenes arányban nő a siker lehetősége. Ezeknek a csúcsán áll a Grim Ward, ami arra szolgál, hogy holttestekből totemeket emelj, amik területbekerítést tesznek lehetővé. Ide bemenekülhetsz társaiddal együtt, ha szorongatott helyzetbe kerülsz és (állítólag) nincs olyan erő, mely szét tudná verni. 

H a r c i K é p e s s é g e k

gy igazi Barbárhoz természetéhez illő "nyomd le jól" típusú, brutális nevű és hatású képességek illenek. Olyanok, mint a Bash (zúzz), a Stun (kábíts), a Crushing Blow (roncsoló csapás) vagy a Berserk (vérszomj). Már az első szinten rendelkezésünkre áll a Bash, aminek segítségével egy igen tetszetős ütés-dobás kombinációval fejezhetjük be a támadást és nagyobbat is sebzünk vele. A 6. szinten a Leap segítségével gyorsan odaugorhat az ellenséghez, megüthet kettőt (ugye milyen jó a Double Swing?) a többit pedig elkábíthatja a Stun-al.
A Frenzy egyfajta sebzésfelpumpáló, mert amíg nyomva tartod az egered gombját, addig töltődik, és ha elengeded odaüt egy jó nagyot. Ez elég pusztító lesz, ha a mesteri szintek ki vannak fejlesztve. Itt található még a Double Throw, ami az egyetlen távolsági támadás, úgyhogy nem árt a Throwing Mastery-hez pontokat adni, ha azt akarjuk, hogy hatékony legyen.

Ami itt található:

  • Bash - A Barbárok roppant fizikai ereje széles körben ismert, így talán nem meglepetés, hogy ez az első képességek egyike, amit harcosként kifejleszthetnek. Megidézve híres, brutális erejük, egy Barbár bevihet egy erőteljes és fájdalmas ütést, ami leveri ellenfelét a lábáról, hátralökve azt.
    Hatás: Nagyobb sebzés és támadás, valamint hátralöki az ellenfelet. (fogyasztja a mannát!)
  • Leap - Hatalmas ereje miatt, egy képzett Barbár harcos nagy szökellésekre képes. Ezek az ugrások figyelemreméltóak, amik lehetővé teszik a Barbárnak, hogy szabadon ugráljon ellenségei veszélyes tömegében, leérkezésekor hátratántorítva azokat.
    Hatás: Segítségével képes a Barbár ugrani. Leérkezése helyén az ellenfeleket hátralöki.
  • Double Swing - Egy Barbár harcos megtanul mindkét kezében fegyverrel harcolni, és két fegyver nem jobb mint egy? Egy fiatal Barbár megtanulja mindkét kezét függetlenül használni, egyidejűleg különböző célpontokat támadni. Ahogy fejlődik e képessége, egyre jobban tudja irányítani támadásait és azok pontossága is nő.
    Hatás: A Barbár egyszerre üthet mindkét fegyverével akár két különböző ellenfelet.
  • Stun - Egy tapasztalt Barbár megtanulja ellenfelei legérzékenyebb területeit támadni. Elég erőt rakva egy ilyen jól helyezett csapásba, ellenfelét elkábítja, aki képtelen lesz elmenekülni vagy visszatámadni.
    Hatás: A sikeres támadás pár pillanatra elkábítja az ellenfelet.
  • Double Throw - Egy Barbárnak két kézzel harcolni aránylag egyszerű cselekedet. Nem ilyen egyszerű két fegyver egyidejű és pontos dobásának mesterévé válni. Sok ifjú Barbár buzgó e képesség megtanulásában, állításuk szerint azért, mert ez a szilárd alapja annak, hogy nagy harcosokká váljanak. Igazság szerint, ezt a képességet legalább olyan gyakran használják fogadókban, mint a harcban, elnyerve ezzel az ámuló részegek fizetését.
    Hatás: Két fegyver egyszerre való eldobása.
  • Leap Attack - Egy fiatal kincsvadász egyszer szerencséjét kereste egy rablótámadásban, ami a Mount Arreat-i Barbár aranykincsek megszerzésére irányult. Történeteket hallva a Barbárok közelharci tudásáról, felbérelt egy lándzsás zsoldosokból álló falanxot, úgy gondolva, hogy a hosszú lándzsák arra kényszerítik majd a Barbár harcosokat, hogy messzebbről harcoljanak. Hamar rádöbbent tévedésére, mikor egyetlen Barbár harcos elég volt egész csapata levágására. A bozótból rajtaütve a rablóbandán, a Barbár átugrott felettük, levágott egyet még a levegőből, majd felnyársalt még kettőt leérkezésekor. Mielőtt a tolvajjelölt levegőt vehetett volna, minden felbérelt lándzsása halott volt. Hosszú útja volt hazafele.
    Hatás: Ugrás, majd leérkezés után támadás.
  • Concentrate - Néha az ütések sorozata nem annyira hatékony, mint egyetlen koncentrált csapás. Egy ebben a képességben jártas Barbár megtanulja erejét egyetlen csapásban fókuszálni, ami átvágja ellensége védelmét és páncélját. Ez a technika ideiglenesen hatalmas védelmet ad a harcosnak.
    Hatás: Egy megszakíthatatlan támadás indítása, növeli a védelmet is közben.
  • Frenzy - Bár a Barbár képes kiszámított csapásokra és taktikus harci technikákra, a vad csata iránti szenvedélye az, ami megkülönbözteti őt a harcban. Mikor ezt a képességét használja a Barbár egyre több és több erőt visz minden sikeres ütésbe, ahogy meglovagolja dühét és vérszomját.
    Hatás: Gyors ütéssorozat, minden egymást követő ütés egyre gyorsabb. Battle Cry-al kombinálva igazi darálógépet kapunk.
  • Whirlwind - A Barbár népek közül a Villám Törzse volt az első, aki kihasználta az időjárás elemi erejét. Tornádók pusztították síkságukat, mikor eljött az aratás ideje. A törzs sámánjai a tornádókat békeidőben a gonosz jeleként értelmezték, háborús időkben egy dicső győzelem előjeleként. Megfigyelve a forgószél erejét, ezek a Barbárok megtanulták utánozni támadásaikban a ciklon örvénylését. Az idő múltával a törzsek elvegyültek, és ez képesség, a forgószél módszere, minden Barbár öröksége lett.
    Hatás: A Barbár forgószélszerűen támad.
  • Berserk - Egy finom határ van a szenvedély és a dühöngés között, amit a Barbárok jól ismernek. Egy Barbárnak meg kell tanulnia átlépni ezt a határvonalat, miközben elkülöníti egymástól a két érzelmet, de erőt nyerve mindkettőből. Az egyik a legerősebb képességek közül, amit egy Barbár megtanulhat, átlépni a vonalat a dühöngésbe, kiadva ezzel összes energiáját és levágva mindent tekintet nélkül a következményekre. Ha minden ellenséged levágtad, kitől kellene félned?
    Hatás: Megemeli a sebzést, de csökkenti a védettséged.

A legjobb szett a Barbárnak:

Immortal Király sett

Pajzs:

Öv:                         

Immortal King Detail Europe HC Ladder

Fegyver:Immortal King\'s Stone Crusher Europe HC Ladder

Sapka:Immortal King's Will (Barb only) Europe HC Ladder

Kesztyű:Immortal King's Forge (glove) Eu HC Ladder

És amit a szett ad:Immortal King's Set complete Europe HC Ladder

 
.:A pontos idő:.
 
.:Naptár:.
2025. Augusztus
HKSCPSV
28
29
30
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
03
04
05
06
<<   >>
 
.:Nézettség:.
Indulás: 2006-03-29
 
.:Háttérzene:.
 
.:Szavazz!!!:.
Honlap
Te mit raknál még a honlapra?(ha van más ötleted akkor írd be a társalgóba)

letöltések
több kép
végigjátszás
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
A barbár
 
Szavazás
Lezárt szavazások
 

Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros