Üdvözlünk mindenkit a Diablo kedvelők honlapján!!!
Üdvözlünk mindenkit a Diablo kedvelők honlapján!!!
.:Menü:.
 
.:Bejelentkezés:.
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
.:Extrák:.
 
.:Linkek:.
 
.:A sorceress:.
A Sorceress
 
.:Chat:.
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
>>>Karakterek<<<
>>>Karakterek<<< : Paladin

Paladin

  2006.04.05. 08:57

Itt megismerheted a Paladint

A Paladin története

XII. század közepén, miután Zakarum Egyháza vezető szerepű lett keleten, vezetői elhatározták, hogy Akarat látomásait elterjesztik az egész ismert világon, megváltva vele a tömegeket. Így az Egyház kiválasztott egy csoportot, legvonzóbb és legodaadóbb papjai közül, akiket elküldött, hogy megtérítsék a Nyugat népét. Szerencsétlenségükre, az egyház nem készítette fel őket az utazás nehézségeire, és a nagyvilág veszélyeire. Azok, akik túlélték az utat, félelmetes történeteket meséltek a kemény időjárásról, az elégtelen ellátásról, banditák támadásairól, és még veszélyes szörnyekkel való találkozásokról is. Hogy biztosítsa a jövőbeli küldetések sikerét, az Egyház kiképzett szent harcosokat, paladinokat, hogy kísérjék és megvédjék hittérítőiket. Az ’Ige Védelmezői’ sikeresebbnek bizonyultak a bennszülött lakosok megtérítésében, mint a papok, akiket védeniük kellett. Elámították a helyi lakosokat merész tetteikkel, erőteljes fegyvereikkel és harcos vitézségükkel, ami sokkal meggyőzőbb volt számukra, mint a papok által hirdetett elkárhozás. De miután az Isteni Ige elterjedt nyugaton minden fontosabb városban, az Ige Védelmezői eltűntek a nyilvánosság elől.
Néhány évtizeddel később a paladinokat ismét szolgálatra hívták. A Zűrzavar korának csúcsán az Egyház egy második térítő küldetésbe kezdett. Ekkor már a kételkedőket gonosznak tekintették. Zakarum inkvizítorai förgetegként lepték el a földeket, és elpusztítottak mindenkit, akit romlottnak, vagy démon által megszálltnak tartottak. Ezt a keresztes háborút paladinok új generációja,’Zakarum Keze’, vezette. Az igazság e lovagjai végigsöpörtek a vidéken, elpusztítva minden feltételezett romlott démoni befolyás nyomát.
A véres tisztogatás közepén lázadás tört ki Zakarum lovagrendjében a paladinok között. A lázadók elítélték az inkvizíció módszereit, és kinyilvánították, hogy az általuk létrehozott új lovagrend megvédi az ártatlanokat, és az eddigi gonosz elleni harcuk az elöljáróik bűne volt. Eldöntötték, hogy a gonoszság valódi forrása, a három Főgonosz - Diablo, Baal, és Mephisto - ellen harcolnak. Ezután a lázadó paladinok elhagyták a Zakarum testvériséget, és nyugatra távoztak.

Westmarch Lovagjai, akik legyőzték Leoric király hatalmas seregét, tiszta szívvel és a Jóra felesküdve követik Zakarum és a Fény Hitének tanításait. Egy mindig csatára kész harcos, kinek Hite a pajzsa, és mindig azért küzd, amiben hisz. Képességei lehetőséget adnak neki, hogy társaival jót tegyen, és könyörtelenül lecsapjon ellenségeire. Vannak, akik elvakultan fanatikusnak hiszik, de legtöbben felismerik benne a Fény erejét és jóságát.

K ü l s ő s é g e k

me Szent Harcosunk, aki megvéd minden ártatlant és rászorulót Istene nevében. A Paladin igen jó karakternek mondható, mivel vannak támadó és védekező varázslatai (melyeket társaira is kiterjeszthet), ezenkívül közelharcban is igen használható (ezt a képességét növelni is tudja). Bár alapvetően harcos karakter, mégis a legjobb tulajdonsága az, hogy képes aurákat fejleszteni, amik az általa használt eszközök és páncélok hatékonyságát - fegyverei sebzését - rezisztenciáját (szörnyekre és varázslatokra egyaránt) növelhetik, valamint társainak is védelmet biztosíthatnak. Az aura a Paladinból árad szét körkörösen, és pozitív vagy negatív hatással van mindenkire, aki a közelébe kerül, attól függően, milyen az aura típusa. Ha fejlesztjük ezt a képességét, akkor az aurák időtartama, hatósugara és ereje nőni fog. Az aurák hatósugara a következő lépésenként nő: 1. szint - 4 yard, 2. szint - 8,6 yard, 3. szint - 10 yard, 4. szint - 11,3 yard, 5. szint - 12,6 yard.
Manára nincs szükség az aurák fenntartásához, egy kivétellel de erről majd később szólunk. Ha egy másik játékos az aura hatósugarába kerül, és az akár pozitív, akár negatív hatással van rá, ez nem csökkenti a Paladin mannaszintjét. Ha a Paladin társa az aura hatósugarába kerül, részesül annak hatásából, például ha a Might 3. szinten van, minden ott tartózkodó karakter sebzése 70%-kal nő. Természetesen ez a mindenki saját sebzési értékéhez ad 70%-ot, és nem veszi át a Paladin erejét (sajnos). Ha hatással van ránk (vagy egyes esetekben az ellenséges lényekre) az aura, ugyanazt a fénylő jelenséget tapasztalhatjuk magunk (vagy ellenségünk) körül. Egy aura különbözik a többitől. A Prayer működése során fogyasztja mannánkat, de ez nem lesz jelentősebb, ha más is a hatósugarába kerül. Tehát akárhány játékos is kerül közel hozzánk, csak annyi mannánk fogy majd, mintha csak ránk lenne hatással. Egyszerre csak egy aura lehet körülöttünk, ha egy másikat aktivizálunk, az kioltja az előzőt. Az aurák váltása azonnali, nincs várakozási idő, és be lehet tenni őket hotkey-re vagy az "S"-el előhívható menüből is aktivizálhatóak. Amennyiben a játékban kettő vagy több Paladin is szerepel, és más aurák vannak körülöttük azok egymásra is hatnak. Lássunk egy példát. Ha az egyik Paladin a Might míg a másik a Holy Fire aurát viseli, és egymás közelébe kerülnek, akkor mindkettő rendelkezni fog a sebzés fokozása és a tűzzel sebzés módosításokkal. Képzeljetek el, egy csak Paladinokból álló partit (ez jelenthet akár 8 Paladint is!!!), mind különböző aurákkal felvértezve és szörny hegyekkel körülvéve. Mészárlás!! :) De vigyázat, vannak negatív hatású aurák is! Ha ugyanaz az aura van mindenkin, akkor nem hatványozódik a hatása. Akárcsak a védelmi és támadó aurák esetében Paladinnak van "képzettség fája" a harci és védelmi képességeihez. Ez hasonló a Barbáréhoz, a fegyverek és védelmi eszközök hatékonyságát fokozza. Különböznek az auráktól, mivel használat előtt elő kell őket készíteni és mannát is felhasználnak.

H a r c i k é p e s s é g e k

"képzettség fa" első harmadában megtalálhatjuk a Holy Boltot, melynek igen nagy hasznát fogjuk venni az élőhalottakkal szemben, valamint a Smite-ot, amely növeli a sebzést és hátralöki az ellenfeleket, valamint itt van a Sacrifice is, de ezt óvatosan használjuk, mert nemcsak mannába kerül, hanem a Hp-ból is elvesz a nagyobb sebzés és találati pontosság érdekében.
A második harmad már érdekesebb. Itt van a Zeal, amely képessé tesz arra, hogy egy csapással több közeli ellenfelet is sebezzünk (mint a Hellfireben a Monk bottal), a Vengeance tűz, jég és villám támadásokat ad, ami nagyon hasznos lesz, ha egyszerre támadnak ránk különböző rezisztenciájú szörnyek. Mivel az ellenfelek ellenálló képességét a Diablo II-ben nem lehet előre tudni (ki kell tapasztalni), így ez a képesség eleinte igencsak hasznos lesz. A Conversion egy igen érdekes dolog, mivel általa irányításunk alá vonhatunk ellenséges teremtményeket, hasonló mértékben, mint ahogy a Nekromanta tudja rákényszeríteni akaratát másokra. A Fist of Heaven (Mennyország ökle) egy igen találó név, ha azt nézzük mekkora pusztításra képes ez a villám alapú képesség. Alacsony szinten is valósággal lesöpri az ellenfelet a színről.

Amik itt találhatók:

  • Sacrifice - Mi a dicsőség ára? Saját vérével megszentelve kardját, Zakarum lovagja képes megnövelni harci képességeit fizikai esszenciája egy kis részének feláldozásával. Ez az áldozat hitének szimbóluma, amit még a legkisebb lovagnak is meg kell adnia a Mennyei Fény előtt, hogy bebizonyítsa, érdemes a győzelemre.
    Hatás: Növeli a sebzést és a sebességet egy kis életerő árán.
  • Smite - A paladin kardja az igazság hatalmát jelképezi, és pajzsa szimbolizálja hite erejét. Mindkettőt igazságosztásra használja. Ahogy az igazságosság adhatja lelkének az erőt, hogy legyőzze ellenségét, úgy a hite is fegyver lehet, hogy visszavágjon mindazoknak, akik a vesztét akarják. Így a Paladinok kifejlesztettek néhány harci technikát, aminél a pajzsot nem csak védekezésre, hanem támadásra is használják.
    Hatás: Vágd pofán ellenfeled a pajzsoddal, így nem csak sebzed, de hátra is lököd vele.
  • Holy Bolt - A paladin megtanulhat tiszta és igaz energiákból álló lövedéket idézni. Ezek az energialövedékek az élet hordozói, ami csapás az élőhalottnak és segítség a hivőnek. A Taelon Hídi csatánál, a helyiek úgy érezték, minden elveszett, amikor sétáló hullák csoportja ostromolta őket. Éppen akkor, amikor a szedett-vedett helyi katonaságot majdnem legyőzték az élőhalottak, egy kis csoport paladin jelent meg. Átgázoltak az élőhalottak rothadó hullái között, és tiszta, isteni fényből álló lövedékeket hajigáltak közéjük, amik elűzték a harcoló holttestekből az azokat irányító gonoszt, és felfrissítették a kimerül túlélőket.
    Hatás: Hasonlóan a Diablohoz itt is nagyon jó csontik ellen, de meglepő módon társait gyógyítja vele.
  • Zeal - Egy nemes paladin, aki hitében megingathatatlan, magához hívhatja a szentség szellemét, hogy látszólag lehetetlen feladatokat is véghez vihessen. Mikor körülveszik ellenségei, egy ebben a képességben jártas paladin lelkes szenvedéllyel támad rá egyszerre minden ellenségére.
    Hatás: Egy támadással több ellenfelet támadunk egyszerre.
  • Charge - Ha egy paladin félelmet mutat, akkor hite hiányát mutatja, és egy hitetlen paladin kevesebb, mint egy ember- nemhogy egy lovag. Ha minden más elbukik, akkor csak a hite lehet az, ami győzelemre vezeti a paladint. A hit harcosai soha nem térnek ki a harc elől, hanem inkább leszegett fejjel és maguk elé húzott pajzzsal megrohanják ellenségeik, hogy dicsőségük vigye őket a csata sűrűjébe, és ők adják az első csapást.
    Hatás: Megrohamozod ellenfeled és egy jó nagyot ütsz rajta (akár fegyverrel, akár puszta kézzel).
  • Vengeance -Amikor egy paladin a gonosz elpusztítására indul, magához hívhatja a régi lovagok igaz szellemeit. Ahogy megidézi őket, a szellemek megjelennek és energiáikat a paladinnak és társainak fegyvereibe vezetik.
    Hatás: Tűz, jég és villám támadásokat ad, ami nagyon hasznos lesz, ha egyszerre támadnak ránk különböző rezisztenciájú szörnyek.
  • Blessed Hammer - Akarat Látomásai egy reménytelen csatáról mesélnek. Élőhalottak légiója ostromolta apácák egy kis zárdáját, akik a szent ereklye, Ghrab Thaar kalapácsának őrzői voltak. A zárdában egy vad szakadék felett függött a Kalapács. A nővérek tudták, hogy a kalapács az Isteni fény hordozója, és megesküdtek, hogy soha nem hagyják, hogy a gonosz kezére jusson. Saját fegyvereik nem lévén, és mivel senki nem védte őket, feláldozták magukat, hogy megsemmisítsék a kalapácsot. Inkább, mint hogy hagyják az élőhalottakat kifosztani templomuk és elrabolni az ereklyét, fogták a kalapácsot és belevetették maguk a vad szakadékba. Abban a pillanatban az isteni Fény hatalmas ereje söpört végig az élőhalottak hadán, ott pusztítva el azokat, ahol éppen álltak. Azóta egy jól képzett paladin képes az akkori energia-kitörés maradványit felhasználva egy forgó mágikus kalapácsot megidézni, ami elsöpri ellenségei, főleg az élőhalottakat.
    Hatás: Közelre jó, egy forgó kalapács mely egy kört ír le, sebzi az ott állókat. Élőhalottak jobban sebződnek.
  • Conversion - Az akarat és az acél erején keresztül, egy nemes paladin ezzel a képességgel elvakíthatja ellenségeit az Isteni Fény dicsőségével. Miután szemben állt és harcolt a paladinnal és látta az igazságosság tüzét égni szemeiben, az ellenséget néha megszállja az isteni kegyelem, és rádöbben régi tetteinek helytelenségére. Amint az átalakulás befejeződik, az átállított korábbi társai ellen fordul.
    Hatás: Egy sikeres támadás esélyt ad arra, hogy az ellenfél átálljon a mi oldalunkra.
  • Holy Shield - Egy paladinnak a pajzsa szimbolizálja hitét. Egy paladin belevezetheti hitét pajzsába, megerősítve védelmi értékét szent energiával. Minél tisztább hite, annál nagyobb lesz a védelme.
    Hatás: Mágikusan növeli a pajzs ellenálló képességét.
  • Fist of Heaven - Ezzel a varázslattal a paladin megidézheti a szent bosszú erejét. Villámként manifesztálódva lecsap a menyekből, és ezer szilánkra robbanva szétsugárzik eltörölve a gonoszt a csatamezőről.
    Hatás: Villám súlyt le az égből Holy Bolt-okat szórva becsapódása helyén.

V é d e l m i a u r á k

zeknek a fejlesztése igen jótékony hatással lesz mind rád, mind társaidra nézve. Mivel alapvetően harcos karakter, főleg a mágikus támadások ellen védenek ezek az aurák. Tűz, jég és villám elleni védelemre külön aurák szolgálnak de a csúcson ott a Salvation, mely mindezek ellen egyszerre ad ellenállást, plusz véd a mérgezéstől is. A szintedtől függően nő a védelem mértéke.
Ha ezt a karaktert a közelharcra specializálod, akkor érdemes pontokat adni a Defiance-hez (6. szint, a képzettség fa középső ága), rögtön ahogy megteheted, mert ez nagymértékben növeli a páncél védelmi szintjét, lehetővé téve, hogy tovább bírd a harcot, mielőtt vissza kell vonulnod, hogy például a Prayer-el meggyógyítsd magad. A 24. szint felett tudod majd igazán felpumpálni a manaszinted, az első aura erre a Meditation a második a 30. szintű Redemption, ami valószínűleg hatékonyabb lesz.

Ami itt található:

  • Prayer - Ez az aura egy meleg gyógyító fénnyel járja át a paladint és társait. Imája keresztülviszi őket a legszörnyűbb helyzeteken is, és meggyógyítja a legmélyebb sebeket is.
    Hatás: gyógyító aura, társaidra is hat (nem fogyaszt több mannát)
  • Resist Fire - Imájába burkolózva az isteni Fény hű szolgája keresztülsétálhat akár egy tűztavon is, és csak a szilárd hitének kellemes melegét érzi. Ha elég erős a paladin hite, még egy tűzvész pusztító hatalmának is ellenállhat.
    Hatás: tűz alapú támadások elleni rezisztenciánkat növeli.
  • Defiance - Szent fény izzásával vértezve fel magát és társait, a paladin bátran száll szembe ellenségével. Eltökéltséggel és határozottsággal az arcán, a hite a pajzsa a sérülések ellen.
    Hatás: A védettségünket "tuningolja".
  • Resist Cold - Az igaz ima ragyogása minden meleg és kényelem, amire a paladinnak szüksége van. Mélyen az aura védelmébe zárva az igazhitű sosem fél a fagytól.
    Hatás: Jég alapú támadások elleni rezisztenciánkat növeli.
  • Cleansing - A paladin tisztasága áll szemben minden kísértéssel. Tiszta testben és lélekben és hisz abban, hogy az isteni Fény ragyogása megvédi minden tisztátalanságtól. A Hit Lovagja sosem szennyeződhet be.
    Hatás: Csökkenti a mérgezés időtartamát.
  • Resist Lightning - Még a természet elemeinek is meg kell hajolniuk az isteni Fény dicsősége előtt. Mikor Zakarum lovagja létrehozza ezt az aurát, csökken a saját és társai testének vezetőképessége, megvédve ezzel őket az elektromos erőt hordozó támadásoktól.
    Hatás: Villám alapú támadások elleni rezisztenciánkat növeli.
  • Vigor - Zakarum nemes lovagja mindig érzi az üdvössége áradását. Szükség esetén a világ súlya leszáll vállairól, így képes lesz menetelni anélkül, hogy teste panaszaira kéne figyelnie.
    Hatás: A kitartást és sebességet növeli.
  • Meditation - Csendes imák kimondásával a paladin ellátja magát az isteni Fénnyel. Ezen imák segítségével szellemileg felfrissül.
    Hatás: A manna visszatöltődésének sebességet növeli.
  • Redemption - A paladinnak hinnie kell abban, hogy mindenki méltó a megváltásra. Ezzel az aurával a paladin megosztja a Fényt legyőzött ellenségeikkel. Minden végrehajtott feloldozással, a paladin és csapata fizikálisan és szellemileg is felfrissülnek.
    Hatás: Hullákból lehet nyerni mannát és életitalt.
  • Salvation - Az isteni Fény mindenható az egész világon. Ezzel az aurával a paladin magához hívja ezt a fényt, hogy megvédje csapatát az elementális támadásoktól.
    Hatás: Ez három az egyben (a Resist Fire, a Resist Cold és a Resist Lightning).

T á m a d ó a u r á k

nnek a "képzettség fának" az első ágán található a Might, a Blessed Aim, a Concentration és a Fanaticism, melyek segítséget nyújtanak neked a közelharcban úgy, hogy növelik a hatékonyságot, a találati valószínűséget, a sebességet és a támadás folyamatosságának esélyét.
A második ág a szörnyek ellenálló képességét teszi próbára, a Holy Fire, a Holy Freez és a Holy Shock segítségével.
A harmadik ágon lévő aurák az ellenfél támadásait saját maguk ellen fordítják. A Thorns, a Sanctuary és a Conviction a sérülést visszatükrözi az ellenségre, elhárítja és sebzi az élőholtakat, meggyengíti a szörnyek páncélját és egyéb ellenálló képességét.
A 6. szint felett döntened kell majd a specializációdról, ettől függenek majd tulajdonságaid. Azonban hogy ez miként alakul, az rajtad fog múlni.

Ami itt található:

  • Might - A csata hevét elkapva a paladin hívja az igazság és a becsület erejét, amit csapata támadásához ad. Amelyik ütés félrecsúszna, így eltalálja célját, és az eltérített ütések áthasítják a páncélt és a húsba mélyednek.
    Hatás: Növeli a saját és a társak sebzését.
  • Holy Fire - Egy nemes paladin, izzó kő nyomával a levegőben, ezt az aurát használva lép harcba. Minden hatókörben levőt az isteni tűz lángjai égetnek. Vigyázzatok Pokol bestiái, a tisztítótűz rajtatok van!
    Hatás: Aki közeledbe (az aurán belülre) kerül, kis tűzlabdát kap az arcába.
  • Throns - A szemet szemért elv néha nem elég. Azok, akik az Isteni Fény küldöttét akarják megtámadni, jobb ha vigyáznak, mert a megtorlás gyors és halálbiztos lesz. Csapásaikat százszorosan kapják vissza.
    Hatás: A támadásokat visszaveri az ellenfelekre (így ők is sebződnek).
  • Blessed Aim - Az Isteni Fény szelleme örökké éber, és szükség esetén megsegíti hű tanítványait. Ha ezt az aurát alkalmazza, akkor ezek a szellemek vezetik a paladin és társai kezét, és sikeresek lesznek olyan csapásaik, amik egyébként nem találnának.
    Hatás: A találati valószínűséget növeli.
  • Concentration - Azok, aki ezen aura hatókörében vannak, a világosság ajándékát kapják. Nyugodt fényesség érzete megtisztítja elméjük, így a saját feladataikra koncentrálhatnak a csata figyelemelterelő káosza helyett. Ez a nyugalom érzete miatt a paladin és csapattagjai képesek pusztító és kiszámított csapásokat bevinni.
    Hatás: Növeli esélyedet egy megszakítatlan támadásra.
  • Holy Freez - Ezt az aurát használva a paladin körül drasztikusan lecsökken a hőmérséklet, megfagyasztva ellenségei húsát. Akikre hat, azok mozgása lelassul, és így a paladin könnyen visszaűzheti őket a pokolba, oda, ahonnan előmásztak.
    Hatás: Mint a Holy Fire, csak jéggel sebez.
  • Holy Shock - Ezen aura erejével megáldott paladin az isteni Fény erejét hívja magához, hogy elpusztítsa a körülötte levő ellenségeit. Isteni lövedékek ugranak elő a földből és lesújtanak a paladin ellenségeire.
    Hatás: Mint a Holy Fire, csak villámmal sebez.
  • Sanctuary - Ezen aura miatt a paladin egy belső, szent fénnyel fog ragyogni. Ez a fény kiátkozás az élőhalottaknak. Az aura az élet esszenciáját és a paladin szilárd hitének tisztaságát hordozza.
    Hatás: Eltaszítja és sebzi az élőholtakat.
  • Fanaticism - Az igaz hit fantasztikus tettekre sarkalhatja hordozóit. Ezzel az aurával a paladin és csapattagjai heves szent lelkiállapotba viszik maguk, így ütéseik sebessége olyan gyors lesz, mint a kasza, ami a gabonát aratja.
    Hatás: A támadás sebességét növeli.
  • Conviction - A paladin erejét megpillantani és félelmetes, hát még ha a szilárd hit aurája izzik rajta. Ez az igazság dicsfénye megmutatja a zord végzetük azoknak, akik fénylő körén belül tartózkodnak. Mindenki, aki a paladinnal és csapatával szemben áll, megérti az ostobaság jelentését.
    Hatás: Az ellenfelek védettségét és rezisztenciáját csökkenti.

A legjobb szett a Paladinnak: 

 
.:A pontos idő:.
 
.:Naptár:.
2025. Július
HKSCPSV
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
03
<<   >>
 
.:Nézettség:.
Indulás: 2006-03-29
 
.:Háttérzene:.
 
.:Szavazz!!!:.
Honlap
Te mit raknál még a honlapra?(ha van más ötleted akkor írd be a társalgóba)

letöltések
több kép
végigjátszás
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
A barbár
 
Szavazás
Lezárt szavazások
 

* Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. *    *****    Elindult a Játék határok nélkül rajongói oldal! Ha te is szeretted a '90-es évek népszerû mûsorát, nézz be ide!    *****    Megjelent a Nintendo Switch 2 és a Mario Kart World! Ennek örömére megújítottam a Hungarian Super Mario Fan Club oldalt.    *****    Homlokzati hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    A PlayStation 3 átmeneti fiaskója után a PlayStation 4 ismét sikersztori volt. Ha kíváncsi vagy a történetére, katt ide!    *****    A Bakuten!! az egyik leginkább alulértékelt sportanime. Egyedi, mégis csodálatos alkotásról van szó. Itt olvashatsz róla    *****    A PlayStation 3-ra jelentõsen felborultak az erõviszonyok a konzolpiacon. Ha érdekel a PS3 története, akkor kattints ide    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran! Mese, mese, meskete - ha nem hiszed, nézz bele!    *****    Az Anya, ha mûvész - Beszélgetés Hernádi Judittal és lányával, Tarján Zsófival - 2025.05.08-án 18:00 -Corinthia Budapest    *****    &#10024; Egy receptes gyûjtemény, ahol a lélek is helyet kapott &#8211; ismerd meg a &#8222;Megóvlak&#8221; címû írást!    *****    Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.